• 25-11-2020, 23:18:12
    #19
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admob hesabınıza telefondan giriyorsanız eğer, aynı telefonda da uygulamanızı açıp reklam gösterimi oluyorsa son zamanlarda buna çok çok fazla dikkat ediyor hocam 3 5 gösterimde bile kendi uygulamanıza gösterim yaptığınız için ihlal olarak görebiliyor.
    Hocam uygulamayı başta telefonlarımızı test cihazı olarak eklemeden kullanmıştık ama reklama tıklamadık asla. Yine de bundan dolayı mı yemişizdir sizce banı. Bir de itiraz formunu doldurdum ama 3 hafta geçmesine rağmen cevap alamadık. Sizce buradan olumlu geriş dönüş olma ihtimali var mı ?

    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısıtlamanın ödeme almış hesap vs hiç alakası yok hocam, 12 yıllık hesaba uygulama ekledim gene kısıt geliyor kısıtlama gelmesi problem değil zaten organik indirme varsa uygulamada da aynı kullanıcıya çok fazla reklam gösterimi olmuyorsa 1 2 haftada kalkıyor. Hesap ne kadar eski olursa olsun yada ödeme almış olursa olsun o hesaba ekleyeceğiniz uygulamayı direk yeni bir yayıncı olarak gördüğü için inceleme her türlü olur kısıt ban olayının eski yeni hesapla hiçbir ilgisi yok.
    Hocam o zaman tabiri caizse uygulama mimlenmiş oluyor. Biz uygulamadaki problemlerden dolayı değil de geçersiz trafikten ban yedik yine de admoba uygulamayı eklediğimizde ban yeme durumu olur mu , bizi eski hesapla ilişkilendirdiği için ?
  • 25-11-2020, 23:23:41
    #20
    5-6 ay kısıtlama bekleyen var hocam.Ki bende bekledim 2 ay kalkmadı.2-3 seferde sıfır admob açtım yine olmadı.Ki her hesapta reklam kodu değişip güncelleme atıyorsun oyuna.En sorunu ödeme almış hesapla çözdüm ki oda tek başına çözüm değil.chrome portable üzerinden bakıcaksın log tutmuyacak hiç bişekilde.Reklamın kuralllara uygun ise kullanıcıyı rahatsız etmeyip butonlara falan yakın değilse sorun yok.Ha gene kısıtlama yersen ki çok zor.Atarsın 50 tl ik adwords reklamı düzelir.Herşeyin çözümü var.Yeni hesaplara google hiç tolerans tanımıyor her sektörde olduğu gibi.Bu yaşadıklarım ve tecrübelerimdir.Zaten eski hesap falan satmıyorum.İsteyen istediği yoldan gider herkese saygılar.
  • 25-11-2020, 23:32:33
    #21
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam uygulamayı başta telefonlarımızı test cihazı olarak eklemeden kullanmıştık ama reklama tıklamadık asla. Yine de bundan dolayı mı yemişizdir sizce banı. Bir de itiraz formunu doldurdum ama 3 hafta geçmesine rağmen cevap alamadık. Sizce buradan olumlu geriş dönüş olma ihtimali var mı ?



    Hocam o zaman tabiri caizse uygulama mimlenmiş oluyor. Biz uygulamadaki problemlerden dolayı değil de geçersiz trafikten ban yedik yine de admoba uygulamayı eklediğimizde ban yeme durumu olur mu , bizi eski hesapla ilişkilendirdiği için ?
    Aşırı reklam gösterimini de geçersiz trafik sayar hocam, uygulama mimlenmez hocam kolay kolay öyle birşey yok 5 6 aydır kendi uygulamamda yaklaşık 6 7 hesap test ettim kısıtlama yediğim hesaplarda benim izlenimim oyun olan hesapta her levelden sonra geçiş reklamı gösteriyordum aşırı reklam isteği oluştuğu için bunu geçersiz trafik sayıyor, bir diğerinde uygulamaya ve admob hesabına kendi telefonumdan giriyordum arada uygulamaya bakıyordum gün içinde 6 7 kere bu hesabımda ban yemişti geçersiz trafik yüzünden( bana göre sebebi uygulamaya girdigim telefondan admobada girdigim için kendi uygulamama gösterim yapmış oluyordum) şuan uygulamama telefonumdan gene giriyorum ama admoba sadece pcden giriyorum hesap 0 yeni hesap kısıtlamada geldi 7 8. gün tekrar düzeldi reklam gösterimleri böyle şeylere biraz dikkat ederseniz problem olacağını zannetmiyorum.
  • 26-11-2020, 07:15:38
    #22
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı reklam gösterimini de geçersiz trafik sayar hocam, uygulama mimlenmez hocam kolay kolay öyle birşey yok 5 6 aydır kendi uygulamamda yaklaşık 6 7 hesap test ettim kısıtlama yediğim hesaplarda benim izlenimim oyun olan hesapta her levelden sonra geçiş reklamı gösteriyordum aşırı reklam isteği oluştuğu için bunu geçersiz trafik sayıyor, bir diğerinde uygulamaya ve admob hesabına kendi telefonumdan giriyordum arada uygulamaya bakıyordum gün içinde 6 7 kere bu hesabımda ban yemişti geçersiz trafik yüzünden( bana göre sebebi uygulamaya girdigim telefondan admobada girdigim için kendi uygulamama gösterim yapmış oluyordum) şuan uygulamama telefonumdan gene giriyorum ama admoba sadece pcden giriyorum hesap 0 yeni hesap kısıtlamada geldi 7 8. gün tekrar düzeldi reklam gösterimleri böyle şeylere biraz dikkat ederseniz problem olacağını zannetmiyorum.
    Hocam uygulamamda banner hic yok geçiş de 1 taneydi activity arası butona tiklanmada
  • 26-11-2020, 16:04:42
    #23
    Anlamadığım sebepten başıma 2 defa farklı uygulamalardan geldi. Geçmiş olsun
  • 26-11-2020, 16:25:46
    #24
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığım sebepten başıma 2 defa farklı uygulamalardan geldi. Geçmiş olsun
    Sağ olun hocam, Google Tr çok sıkıntı hakikaten.
  • 26-11-2020, 16:33:32
    #25
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ olun hocam, Google Tr çok sıkıntı hakikaten.
    Az önce 2. hesabımda feshedildi, şuanlık çözüm olarak platformu değiştirmek olarak görebiliyorum. 2'side trafik politika ihlalinden gitti, halbuki test cihazlarında cihaz bilgilerim ekli + test ederken admob'un sağladığı test id 'lerini denedim. Uygulamalar, öyle politika ihlali çıkartacak uygulamalarda değil.
  • 26-11-2020, 16:41:47
    #26
    mixerdating adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce 2. hesabımda feshedildi, şuanlık çözüm olarak platformu değiştirmek olarak görebiliyorum. 2'side trafik politika ihlalinden gitti, halbuki test cihazlarında cihaz bilgilerim ekli + test ederken admob'un sağladığı test id 'lerini denedim. Uygulamalar, öyle politika ihlali çıkartacak uygulamalarda değil.
    Neredeyse tamamen aynısı geldi hocam başımıza. Bulmaca oyunu bizimki de, durduk yere geçersiz trafik deyip kapatıyorlar kafalarına göre. Yurtdışı Admob deneyeceğiz. Siz de bir bakın isterseniz forumda bir arkadaş detaylı anlatmıştı.
  • 26-11-2020, 16:43:52
    #27
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neredeyse tamamen aynısı geldi hocam başımıza. Bulmaca oyunu bizimki de, durduk yere geçersiz trafik deyip kapatıyorlar kafalarına göre. Yurtdışı Admob deneyeceğiz. Siz de bir bakın isterseniz forumda bir arkadaş detaylı anlatmıştı.
    Denemeyin, yabancı admob'lardı zaten kullandıklarım.