Aşırı reklam gösterimini de geçersiz trafik sayar hocam, uygulama mimlenmez hocam kolay kolay öyle birşey yok 5 6 aydır kendi uygulamamda yaklaşık 6 7 hesap test ettim kısıtlama yediğim hesaplarda benim izlenimim oyun olan hesapta her levelden sonra geçiş reklamı gösteriyordum aşırı reklam isteği oluştuğu için bunu geçersiz trafik sayıyor, bir diğerinde uygulamaya ve admob hesabına kendi telefonumdan giriyordum arada uygulamaya bakıyordum gün içinde 6 7 kere bu hesabımda ban yemişti geçersiz trafik yüzünden( bana göre sebebi uygulamaya girdigim telefondan admobada girdigim için kendi uygulamama gösterim yapmış oluyordum) şuan uygulamama telefonumdan gene giriyorum ama admoba sadece pcden giriyorum hesap 0 yeni hesap kısıtlamada geldi 7 8. gün tekrar düzeldi reklam gösterimleri böyle şeylere biraz dikkat ederseniz problem olacağını zannetmiyorum.
Hocam uygulamamda banner hic yok geçiş de 1 taneydi activity arası butona tiklanmada