Az önce 2. hesabımda feshedildi, şuanlık çözüm olarak platformu değiştirmek olarak görebiliyorum. 2'side trafik politika ihlalinden gitti, halbuki test cihazlarında cihaz bilgilerim ekli + test ederken admob'un sağladığı test id 'lerini denedim. Uygulamalar, öyle politika ihlali çıkartacak uygulamalarda değil.
Neredeyse tamamen aynısı geldi hocam başımıza. Bulmaca oyunu bizimki de, durduk yere geçersiz trafik deyip kapatıyorlar kafalarına göre. Yurtdışı Admob deneyeceğiz. Siz de bir bakın isterseniz forumda bir arkadaş detaylı anlatmıştı.