5-6 ay kısıtlama bekleyen var hocam.Ki bende bekledim 2 ay kalkmadı.2-3 seferde sıfır admob açtım yine olmadı.Ki her hesapta reklam kodu değişip güncelleme atıyorsun oyuna.En sorunu ödeme almış hesapla çözdüm ki oda tek başına çözüm değil.chrome portable üzerinden bakıcaksın log tutmuyacak hiç bişekilde.Reklamın kuralllara uygun ise kullanıcıyı rahatsız etmeyip butonlara falan yakın değilse sorun yok.Ha gene kısıtlama yersen ki çok zor.Atarsın 50 tl ik adwords reklamı düzelir.Herşeyin çözümü var.Yeni hesaplara google hiç tolerans tanımıyor her sektörde olduğu gibi.Bu yaşadıklarım ve tecrübelerimdir.Zaten eski hesap falan satmıyorum.İsteyen istediği yoldan gider herkese saygılar.