• 23-10-2009, 18:27:09
    #19
    Üyeliği durduruldu
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel çalışma ellerine sağlık
    MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    balkon kapılarını koy, kat yüksekliklerini arttır daha iyi durur.
    Teşekkürler.
    Ayrıca iyi fikir,eksiklerimi söylerseniz ortaya daha güzel bişey çıkartabilirim
  • 28-10-2009, 23:13:17
    #20
    herşey çok güzel ilk çalışma için gayet iyi ama baca her resimde yer değiştiriyor
  • 29-10-2009, 12:53:38
    #21
    Üyeliği durduruldu
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşey çok güzel ilk çalışma için gayet iyi ama baca her resimde yer değiştiriyor
    Teşekkürler
    farklı açılardan çekildiği için öyle gözüküyor
  • 29-10-2009, 12:57:47
    #22
    İlk için gayet başarılı buldum. Tebrikler.
  • 29-10-2009, 13:00:39
    #23
    bir eksiklik yada bir fazlalık var resimde ama bir türlü çıkaramadım..
  • 29-10-2009, 14:18:02
    #24
    Üyeliği durduruldu
    İlk yapan biri için fena değil İnşallah daha iyilerini yaparsın,başarılarının devamını dilerim...
  • 29-10-2009, 14:28:31
    #25
    cidden güzel yapmışsın ama bacada bir problem var gibi
  • 29-10-2009, 19:42:49
    #26
    Üyeliği durduruldu
    IntegraLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cidden güzel yapmışsın ama bacada bir problem var gibi
    bacadaki problemi merak ettim ne acaba ??

    Taka99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk yapan biri için fena değil İnşallah daha iyilerini yaparsın,başarılarının devamını dilerim...
    Silvers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk için gayet başarılı buldum. Tebrikler.
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir eksiklik yada bir fazlalık var resimde ama bir türlü çıkaramadım..

    teşekkürler hepinize
  • 01-11-2009, 09:32:57
    #27
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bacadaki problem sanki o oraya yerleştirilmiş bir kutuymuş gibi durmuş ayrıca tek baca olması biraz mantıksız gibi sanki her katta iki daire varsa her ikiside aynı bacayı kullanmaz genel olarak iki baca olur.