cidden güzel yapmışsın

ama bacada bir problem var gibi
bacadaki problemi merak ettim ne acaba ??
İlk yapan biri için fena değil

İnşallah daha iyilerini yaparsın,başarılarının devamını dilerim...
İlk için gayet başarılı buldum.

Tebrikler.
bir eksiklik yada bir fazlalık var resimde ama bir türlü çıkaramadım..
teşekkürler hepinize