Apartman Çalışmam :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Apartman Çalışmam :)
35
●
5.337
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
3D ve Mimari
Apartman Çalışmam :)
1
2
3
4
18-10-2009, 18:30:15
#10
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ilk çalışma için gayet güzel
19-10-2009, 11:36:04
#11
Nookta
vuuu
havuz falanda koy
tam olsun
19-10-2009, 17:22:00
#12
RAMX01
KheizLech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilk çalışma için gayet güzel
katılıyorum arkadaşa
19-10-2009, 17:23:06
#13
Abc_18
İlk çalışmaya rağmen profesyonel bir çalışma gibi duruyor ellerine sağlık hocam.
21-10-2009, 16:25:54
#14
TRaKe
Üyeliği durduruldu
Nookta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vuuu
havuz falanda koy
tam olsun
hepinze ilginz için teşekkürler =)
bu havuz olayı iyi olr ama bu apartmana yakışmaz
21-10-2009, 16:27:57
#15
gckhvs
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bizim apartmandan güzel olmuş
eline sağlık kardeşim
22-10-2009, 18:47:39
#16
TRaKe
Üyeliği durduruldu
gckhvs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizim apartmandan güzel olmuş
eline sağlık kardeşim
teşekkür ederim
22-10-2009, 21:03:19
#17
kickboksturk
Güzel çalışma ellerine sağlık
22-10-2009, 21:14:58
#18
Gookhan
balkon kapılarını koy, kat yüksekliklerini arttır daha iyi durur.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler