• 18-10-2009, 18:30:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk çalışma için gayet güzel
  • 19-10-2009, 11:36:04
    #11
    vuuu havuz falanda koy tam olsun
  • 19-10-2009, 17:22:00
    #12
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk çalışma için gayet güzel
    katılıyorum arkadaşa
  • 19-10-2009, 17:23:06
    #13
    İlk çalışmaya rağmen profesyonel bir çalışma gibi duruyor ellerine sağlık hocam.
  • 21-10-2009, 16:25:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vuuu havuz falanda koy tam olsun
    hepinze ilginz için teşekkürler =)

    bu havuz olayı iyi olr ama bu apartmana yakışmaz
  • 21-10-2009, 16:27:57
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bizim apartmandan güzel olmuş

    eline sağlık kardeşim
  • 22-10-2009, 18:47:39
    #16
    Üyeliği durduruldu
    gckhvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim apartmandan güzel olmuş
    eline sağlık kardeşim
    teşekkür ederim
  • 22-10-2009, 21:03:19
    #17
    Güzel çalışma ellerine sağlık
  • 22-10-2009, 21:14:58
    #18
    balkon kapılarını koy, kat yüksekliklerini arttır daha iyi durur.