• 01-11-2009, 10:38:28
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Banka kredisi varsa alalım 1 daire

    Daha güzel olacaktır tabiki ilerde.
  • 01-11-2009, 10:46:37
    #29
    ilk çalışmana göre güzel, tebrikler
  • 02-11-2009, 18:16:34
    #30
    Üyeliği durduruldu
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bacadaki problem sanki o oraya yerleştirilmiş bir kutuymuş gibi durmuş ayrıca tek baca olması biraz mantıksız gibi sanki her katta iki daire varsa her ikiside aynı bacayı kullanmaz genel olarak iki baca olur.
    haklısınız hiç aklıma gelmemişti en yakın zamanda hatalarımı düzelticem.

    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka kredisi varsa alalım 1 daire


    Daha güzel olacaktır tabiki ilerde.

    yok malesef teşekkürler yorum için


    aLicanCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk çalışmana göre güzel, tebrikler
    teşekkürler
  • 02-11-2009, 18:18:56
    #31
    bizim binaya benziyo kopya mı çektin

    güzel çalışma ellerinize sağlık
  • 02-11-2009, 18:23:20
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sade ve Güzel Baca heralde herkesin aynı anda mangal yapabileceği ihtimali üzerine o kadar büyük yapildi
  • 02-11-2009, 18:24:46
    #33
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş eline sağlık
  • 02-11-2009, 22:03:21
    #34
    Üyeliği durduruldu
    habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim binaya benziyo kopya mı çektin

    güzel çalışma ellerinize sağlık
    netten bulduğum bir resimden kopya çekmiştim
    teşekkürler.

    aytaccici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sade ve Güzel Baca heralde herkesin aynı anda mangal yapabileceği ihtimali üzerine o kadar büyük yapildi
    olabilir tabi teşekkürler.

    titanyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş eline sağlık
    ilginize teşekkürler
  • 17-12-2009, 11:10:48
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel olmuş.. Devamını bekleriz..

    Başarılar..
  • 17-12-2009, 15:02:45
    #36
    Çok güzel olmuş. Başarılar...