bizim binaya benziyo kopya mı çektin
güzel çalışma ellerinize sağlık
netten bulduğum bir resimden kopya çekmiştim
teşekkürler.
Sade ve Güzel

Baca heralde herkesin aynı anda mangal yapabileceği ihtimali üzerine o kadar büyük yapildi

olabilir tabi

teşekkürler.
ilginize teşekkürler