habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim binaya benziyo kopya mı çektin

güzel çalışma ellerinize sağlık
netten bulduğum bir resimden kopya çekmiştim
teşekkürler.

aytaccici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade ve Güzel Baca heralde herkesin aynı anda mangal yapabileceği ihtimali üzerine o kadar büyük yapildi
olabilir tabi teşekkürler.

titanyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel olmuş eline sağlık
ilginize teşekkürler