Konu
Apartman Çalışmam :)
23-10-2009, 18:27:09
#19
TRaKe
Üyeliği durduruldu
kickboksturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel çalışma ellerine sağlık
MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
balkon kapılarını koy, kat yüksekliklerini arttır daha iyi durur.
Teşekkürler.
Ayrıca iyi fikir,eksiklerimi söylerseniz ortaya daha güzel bişey çıkartabilirim