• 31-08-2009, 01:57:38
    #1
    Model : Tiffy
    My first work with Maya (Maya ile ilk çalışmam)

    Maya&Mental ray+Photoshop
    Yorumlarınızı bekliyorum..

    Ver.01


    Ver.02
  • 31-08-2009, 02:03:09
    #2
    Çok Başarılı Olmuş Tebrikler!
  • 31-08-2009, 02:04:19
    #3
    mükemmel çizimler.

    tebrikler.
  • 31-08-2009, 02:05:35
    #4
    Büyüyünce f16 olacak galiba Güzel olmuşlar, tebrikler.
  • 31-08-2009, 02:07:44
    #5
    Vay canına diyesim geldi.
  • 31-08-2009, 02:09:00
    #6
    ilk çalışman buysa, geleceğini tahmin edemiyorum.
  • 31-08-2009, 02:14:06
    #7
    Hakikaten süper olmuş.

    Tebrik ediyorum.
  • 31-08-2009, 14:14:32
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nasıl yapıyorsunuz bunları gerçekten çok merak ediyorum..
  • 31-08-2009, 20:05:00
    #9
    Hepinize çok teşekkür ediyorum.Bunları nasıl yapıyorsun sorusuna gelince şöyle açıklayım.Bıkmıyorum ve öğrenmeyi çok istediğim şeyleri öğreniyorum.Sabır çok önemli bu işte gerçekten çünkü karşınıza o kadar çok hata çıkıyorki başa çıkabilmeniz çok zor.Ben sabrediyorum çünkü geleceğimi düşünüyorum.Bu programı öğrenmem lazım ve öğrenicemde..