• 12-09-2009, 00:34:50
    #10
    noertz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yapıyorsunuz bunları gerçekten çok merak ediyorum..

    3dstudio max , maya cinema4d gibi programlarla. aslında göründüğü kadar zor şeyler değil. özellikle 3d max daha kolay bi programdır.temel şeyleri (ki çok basit)öğrendiğinizde masa sandalye dolap bunları siz de yapabilirsiniz
  • 12-09-2009, 02:07:06
    #11
    Cinema4d ile bir ara ilgilenmiştim ama ağır geLdi, bu tarz programLara gönüL bağLayıp sonra kaymağını yemek güzeL bir şey..Ellerinize sağLık..
  • 21-10-2009, 23:13:21
    #12
    crazyking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk çalışman buysa, geleceğini tahmin edemiyorum.
    aynen katılıyorum
  • 22-10-2009, 21:05:40
    #13
    3dmax ile ilgileniyorum bu aralar ben de sarmaya başladım bu 3d işine Arkadaşın da söylediği gibi merak ve ilgi olduktan sonra herşey öğrenilebilir.
  • 23-10-2009, 19:49:19
    #14
    Aynen öle dostum.Teşekkür ederim yorum yazan arkadaşlara Maya ya bir kaç hafta ara verip 3Dmax de çalışmalar yapmıştım.Maya ya tekrar dönüyorum.Nedense maya yı tamamen öğrenmeyi çok istiyorum.
  • 23-10-2009, 19:52:40
    #15
    Güzel olmuş, tebrik ederim.
  • 23-10-2009, 20:51:53
    #16
    teşekkür ederim
  • 23-10-2009, 20:53:08
    #17
    hoş olmu$ ( Bunlar Uzay Gemisimi :P :]
  • 23-10-2009, 20:56:30
    #18
    Kutay çalışmaların harika Başarılar..