Hepinize çok teşekkür ediyorum.Bunları nasıl yapıyorsun sorusuna gelince şöyle açıklayım.Bıkmıyorum ve öğrenmeyi çok istediğim şeyleri öğreniyorum.Sabır çok önemli bu işte gerçekten çünkü karşınıza o kadar çok hata çıkıyorki başa çıkabilmeniz çok zor.Ben sabrediyorum çünkü geleceğimi düşünüyorum.Bu programı öğrenmem lazım ve öğrenicemde..