Konu
Maya ile ilk çalışmam
31-08-2009, 01:57:38
#1
Ray
Model : Tiffy
My first work with Maya (Maya ile ilk çalışmam)
Maya&Mental ray+Photoshop
Yorumlarınızı bekliyorum..
Ver.01
Ver.02