Oturma Odası! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Oturma Odası!
19
●
5.282
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
3D ve Mimari
Oturma Odası!
1
2
3
07-09-2010, 01:06:18
#19
grafitus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Vallahi oturmada kapısının önünde yat.
Harika olmuş, tebrikler.
// Konuda senelikmiş ama olsun. (:
16-10-2010, 22:57:36
#20
MyBB
huseyin16 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gerçekten güzel olmuş ama o evin içerisi sıcak olur klima eklense daha güzel olmaz mıydı ? Bir diğer sorum da hangi program ile yapıldığı ?
Kombi sistemi var evde ama petekleri eklemeyi unutmuşum o an için
3DxMax ile yapıldı.
by_grafitus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vallahi oturmada kapısının önünde yat.
Harika olmuş, tebrikler.
// Konuda senelikmiş ama olsun. (:
Teşekkürler..
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler