• 07-09-2010, 01:06:18
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vallahi oturmada kapısının önünde yat. Harika olmuş, tebrikler.

    // Konuda senelikmiş ama olsun. (:
  • 16-10-2010, 22:57:36
    #20
    huseyin16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten güzel olmuş ama o evin içerisi sıcak olur klima eklense daha güzel olmaz mıydı ? Bir diğer sorum da hangi program ile yapıldığı ?
    Kombi sistemi var evde ama petekleri eklemeyi unutmuşum o an için
    3DxMax ile yapıldı.
    by_grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi oturmada kapısının önünde yat. Harika olmuş, tebrikler.

    // Konuda senelikmiş ama olsun. (:
    Teşekkürler..