Gerçekten güzel olmuş ama o evin içerisi sıcak olur klima eklense daha güzel olmaz mıydı ? Bir diğer sorum da hangi program ile yapıldığı ?
Kombi sistemi var evde ama petekleri eklemeyi unutmuşum o an için

3DxMax ile yapıldı.
Vallahi oturmada kapısının önünde yat.

Harika olmuş, tebrikler.
// Konuda senelikmiş ama olsun. (:
Teşekkürler..