huseyin16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten güzel olmuş ama o evin içerisi sıcak olur klima eklense daha güzel olmaz mıydı ? Bir diğer sorum da hangi program ile yapıldığı ?
Kombi sistemi var evde ama petekleri eklemeyi unutmuşum o an için
3DxMax ile yapıldı.
by_grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi oturmada kapısının önünde yat. Harika olmuş, tebrikler.

// Konuda senelikmiş ama olsun. (:
Teşekkürler..