• 07-02-2009, 16:55:12
    #10
    mükemmel.. bende böyle kullanabilsem 3dmax i daha ne isterim
  • 07-02-2009, 17:31:52
    #11
    resmin üzerindeki yazıyı görmemişim,az kalsın fiyat yazmamışsın takım için diyecektim gerçekdende oturma odası satıyorsun sandım valla,çizimse eger bu çok güzel olmuş valla
  • 17-02-2009, 11:11:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    10 numara olmuş
  • 18-02-2009, 12:27:55
    #13
    evi bu sekilde yaptıracam yıkacam odalardaki duvarları cok hosuma gitti
  • 22-02-2009, 12:17:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    arkdaşm nasıl çizdin naptn sen ya
  • 21-12-2009, 10:27:13
    #15
    müthişşş
  • 21-12-2009, 10:40:07
    #16
    Sağlam çalışma elinize sağlık, benzer çalışmalarınız da var mı?
  • 23-12-2009, 10:37:56
    #17
    Vedat0k adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bu 1kaç saatlik iş degil
    hazır modeller kullanırsan belki
    Objelerin hepsi hazır

    NidyaTahiic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wooouw içine gir yat :P
    Bu proje gerçekleşti şu an ancak yatmak kısmet olmadı bana

    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resmin üzerindeki yazıyı görmemişim,az kalsın fiyat yazmamışsın takım için diyecektim gerçekdende oturma odası satıyorsun sandım valla,çizimse eger bu çok güzel olmuş valla
    Teşekkür ederim

    servet53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müthişşş
    Teşekkürler

    Kenen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam çalışma elinize sağlık, benzer çalışmalarınız da var mı?
    Teşekkürler.Evet var bir kaç çalışmam daha.
  • 02-09-2010, 09:58:56
    #18
    Gerçekten güzel olmuş ama o evin içerisi sıcak olur klima eklense daha güzel olmaz mıydı ? Bir diğer sorum da hangi program ile yapıldığı ?