• 18-08-2008, 00:44:13
    #1
    Bir abim için dizayn etmiştim bunu.Yaklaşık 5-6 saat sürmüştü.Render süresi 1 saat 15 dakika.

  • 18-08-2008, 00:46:00
    #2
    Gerçekten süper çizimlerin var.
    Eline sağlık buda harika olmuş.
    Hayata geçirmemize izin varmı :P
  • 18-08-2008, 00:46:21
    #3
    üfff diyesim geldi. eline sağlık. güzel çalışma
  • 18-08-2008, 00:49:27
    #4
    genel görünümde gayet gerçekçi duruyor, ancak sağ alt taraftaki koltuk kötü durmuş gibi..
  • 18-08-2008, 00:57:43
    #5
    BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten süper çizimlerin var.
    Eline sağlık buda harika olmuş.
    Hayata geçirmemize izin varmı :P
    bu proje şu an hayatta zaten
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üfff diyesim geldi. eline sağlık. güzel çalışma
    Teşekkür ederim
    linebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genel görünümde gayet gerçekçi duruyor, ancak sağ alt taraftaki koltuk kötü durmuş gibi..
    Evet.kamera açısından öyle görünüyor.
  • 18-08-2008, 01:00:19
    #6
    bende başlığı görünce foruma yeni bölüm açıldı sandım tuvalet varsa gidim dicektim eheh eline sağlık kardeşim.
  • 03-11-2008, 23:11:00
    #7
    bence bu 1kaç saatlik iş degil
    hazır modeller kullanırsan belki
  • 26-01-2009, 21:35:13
    #8
    Teşekkürler paylaşım için elinize sağlık
  • 01-02-2009, 12:02:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    wooouw içine gir yat :P