Gerçekten süper çizimlerin var.
Eline sağlık buda harika olmuş.
Hayata geçirmemize izin varmı :P
bu proje şu an hayatta zaten
üfff diyesim geldi. eline sağlık. güzel çalışma
Teşekkür ederim
genel görünümde gayet gerçekçi duruyor, ancak sağ alt taraftaki koltuk kötü durmuş gibi..
Evet.kamera açısından öyle görünüyor.