BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten süper çizimlerin var.
Eline sağlık buda harika olmuş.
Hayata geçirmemize izin varmı :P
bu proje şu an hayatta zaten
yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üfff diyesim geldi. eline sağlık. güzel çalışma
Teşekkür ederim
linebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
genel görünümde gayet gerçekçi duruyor, ancak sağ alt taraftaki koltuk kötü durmuş gibi..
Evet.kamera açısından öyle görünüyor.