Konu
Oturma Odası!
07-09-2010, 01:06:18
#19
grafitus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Vallahi oturmada kapısının önünde yat.
Harika olmuş, tebrikler.
// Konuda senelikmiş ama olsun. (: