Bu Kadar'da Olmaz
10
●830
- 04-11-2015, 17:44:14Olabilir bunda ne gibi bir sakınca var? İster link kısaltma servisi kullanır, ister direkt link koyar bu kimseyi ilgilendirmez. Herkes para kazanmak için çabalıyor sonuçta.
- 04-11-2015, 17:44:27Üyeliği durdurulduTelif haklarından arındıysa herhangi bir şekilde benim bildiğim yok lakin hani videoyu şikayet ederseniz bi ihtimal ama gerekte yok açıkcası.harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2015, 17:54:36Youtube işiyle ilgilenmiyorum. Bu kadar egonuz olmasın. Fakat yaptığı ayıp, reklamı geçli linklerle şarkıyı öldürmek neden?KANIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:49:34 -->-> Daha önceki mesaj 16:48:42 --
Telif hakkı vb. mesele değil, mesele şarkıların açıklama kısmına uyanıklık kyaparak reklamlı linkler koyması. Bunun cezası yokmudur?Serguzest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:54:36 -->-> Daha önceki mesaj 16:49:34 --
Şarkıyı ve sanatçıyı kirlettiğini düşünüyorum. Yani şarkının açıklama kısmını bc.vc ile doldurmaya ne gerek var? zaten yüz binlerce izlenme alıyor, elbet kazanıyordur fakat tatmin olmamak nedendir onu anlamıyorum.WPHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-11-2015, 17:58:51Kanaldan memnunum, hatta adblock kapatıp ilgili reklam gelirse tıkladığımda olur. Fakat açgözlülük yapıp açıklama kısmını reklamlı linklerle doldurmak anlamsız geliyor. Şarkıyı, videoyu kirletiyor. Adsense den aldığı xxxtlnin yanında neden link kısaltma servisinden 10-20 tl kazanmak istiyor onu söylemeye çalışıyorum.Bisayfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2015, 18:02:04Üyeliği durdurulduistediğini koyar bu sizi ilgilendirmez az öncede sölediğim gibi beğenmiyorsan girmessin ayrıca şikayet hastası oldunuz çıktınız ha kendiniz bi şey yapamazsınız yapanlarıda nasıl şikayet edeyimde kapattırayım diye dört dönersiniz biraz saygı gösterin youtube kanalı yapıp iyi yerlere getirmek öyle kolay olmuyor biraz saygıharosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2015, 18:04:44Amacım kapattırmak değil, zaten bir şikayetle kapanmıyorlar bildiğim kadarıyla. Sadece uyarıyla hatasını düzeltmesi. Bu kadar üstünüze alındığınıza göre sizde aç gözlüsünüz demekki.Bisayfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
