• 04-11-2015, 18:05:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla bence güzel fikir. Sonuçta gelir optimizasyonu diye de birşey var Ben sakınca görmüyorum.
  • 04-11-2015, 18:09:07
    #11
    theolric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bence güzel fikir. Sonuçta gelir optimizasyonu diye de birşey var Ben sakınca görmüyorum.
    En azından iyi niyetle verilmiş bir cevap, r10+ verdim.



    ----
    Konuyu siliyorum, bir tek bana etik gelmemiş sıkıntı