Bisayfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istediğini koyar bu sizi ilgilendirmez az öncede sölediğim gibi beğenmiyorsan girmessin ayrıca şikayet hastası oldunuz çıktınız ha kendiniz bi şey yapamazsınız yapanlarıda nasıl şikayet edeyimde kapattırayım diye dört dönersiniz biraz saygı gösterin youtube kanalı yapıp iyi yerlere getirmek öyle kolay olmuyor biraz saygı
Amacım kapattırmak değil, zaten bir şikayetle kapanmıyorlar bildiğim kadarıyla. Sadece uyarıyla hatasını düzeltmesi. Bu kadar üstünüze alındığınıza göre sizde aç gözlüsünüz demekki.