Kanaldan memnunum, hatta adblock kapatıp ilgili reklam gelirse tıkladığımda olur. Fakat açgözlülük yapıp açıklama kısmını reklamlı linklerle doldurmak anlamsız geliyor. Şarkıyı, videoyu kirletiyor. Adsense den aldığı xxxtlnin yanında neden link kısaltma servisinden 10-20 tl kazanmak istiyor onu söylemeye çalışıyorum.
istediğini koyar bu sizi ilgilendirmez az öncede sölediğim gibi beğenmiyorsan girmessin ayrıca şikayet hastası oldunuz çıktınız ha kendiniz bi şey yapamazsınız yapanlarıda nasıl şikayet edeyimde kapattırayım diye dört dönersiniz biraz saygı gösterin youtube kanalı yapıp iyi yerlere getirmek öyle kolay olmuyor biraz saygı