• 25-05-2015, 10:42:01
    #1
    Bahsi geçen videoyu sildim konu kapatılabilir. Cevap veren ve yardımcı olan herkese teşekkürler
  • 25-05-2015, 10:44:57
    #2
    Wesley Sneijder'in attığı golün tribün çekimi videousu digitürk ile alakalı değil mi hocam bilet alınca yayın hakkınız mı oluyor ? bildirim gerçek maçlara dair ne varsa çok hızlı bir şekilde telif gönderirler
  • 25-05-2015, 10:47:51
    #3
    Tribünden çekilmiş bir videoya onların müdahale hakkı yok diye biliyordum yanlış biliyormuşum telif içerdiğini bilsem zaten paylaşmazdım
  • 25-05-2015, 10:50:52
    #4
    Banada attılar hocam bu maildi ama ben maç yayın yapıyordum eskiden ama bu mailden attılar sonra aradılar doğru yani.
  • 25-05-2015, 10:51:30
    #5
    ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tribünden çekilmiş bir videoya onların müdahale hakkı yok. Daha öncede birsürü video paylaştım telif hakkı Digitürk e değil videoyu çeken kişiye ait oluyor. Ayrıca benim telif gönderdiğim videoda aynı ama o hala yayındayken benimkinin kaldırılması tuhaf değilmi sizce
    yanlış biliyorsun hocam süper lig maçlarının yayın hakkının kime ait oldugu bellidir milyarlarca liralık ihaleler ile alınır. senin dedigine göre sinemaya girip filmi çeksem telif hakkı olmayacak ben çekiyorum neticede. ya da elimde kameram ile girip tüm maçı çeksem telif hakkı olmayacak. ya da tv karşısında kameram ile çeksem neticede ben çekiyorum telif hakkı olmayacak.yada gidin cem yılmazın oyununa çekin kameraya atın youtube kanalınıza. adamın video çeken bir müşteriyi gösteride nasıl azarladığını izlemenizi öneririm. telif hakkı içermeyen ürün kendi kameranız ile çektiğiniz kendi videonuzdur. siz tutup da maçın videosunu ben çektim telif hakkı yok derseniz komik olur.

    edit : daha önceden yüklemiş olmanız ve telif gelmemesi tesadüftür.
  • 25-05-2015, 10:52:41
    #6
    mail adresine bir bakın com.tr kurumsal sahte olmaz yani
  • 25-05-2015, 10:53:15
    #7
    Bu digiturk hocam. Fb gs derbisinin gollerini yabanci kanaldan aldigim halde telif gelmisti. Bunlarla ugrasilmaz.
  • 25-05-2015, 10:54:51
    #8
    Seyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada attılar hocam bu maildi ama ben maç yayın yapıyordum eskiden ama bu mailden attılar sonra aradılar doğru yani.
    Mail doğru zaten mailde sıkıntı yok ama fake mail sitelerinden istediğin mail adını yazıyosun o mail adıyla youtube mail atabiliyorsun yani böyle yapan insanlar var o yüzden soruyorum zaten digiturk'un bu mailine yazsam dönüş yaparlarmı acaba çünkü dün bu videoyu başkası yüklemişti ona telif attıktan sonra oldu onun video duruyor bendeki telif yemiş

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:54:51 -->-> Daha önceki mesaj 10:53:21 --

    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış biliyorsun hocam süper lig maçlarının yayın hakkının kime ait oldugu bellidir milyarlarca liralık ihaleler ile alınır. senin dedigine göre sinemaya girip filmi çeksem telif hakkı olmayacak ben çekiyorum neticede. ya da elimde kameram ile girip tüm maçı çeksem telif hakkı olmayacak. ya da tv karşısında kameram ile çeksem neticede ben çekiyorum telif hakkı olmayacak.yada gidin cem yılmazın oyununa çekin kameraya atın youtube kanalınıza. adamın video çeken bir müşteriyi gösteride nasıl azarladığını izlemenizi öneririm. telif hakkı içermeyen ürün kendi kameranız ile çektiğiniz kendi videonuzdur. siz tutup da maçın videosunu ben çektim telif hakkı yok derseniz komik olur.

    edit : daha önceden yüklemiş olmanız ve telif gelmemesi tesadüftür.
    Lütfen youtube'a girip bakarmısın ben bir videodan bahsetmiyorum yüzlerce kişi paylaşıyor ve daha telif yiyen görmedim adamın biri her hafta kendi çektiği maçların özetini paylaşıyor ve daha teliften kapanmadı kanal
  • 25-05-2015, 11:01:20
    #9
    ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Lütfen youtube'a girip bakarmısın ben bir videodan bahsetmiyorum yüzlerce kişi paylaşıyor ve daha telif yiyen görmedim adamın biri her hafta kendi çektiği maçların özetini paylaşıyor ve daha teliften kapanmadı kanalı
    ForJustice kardeşim öncelikle burada insanlar sana yardımcı olmaya çalışır bende yardımcı olmaya çalışıyorum. yani benim derdim sana videoyu kaldırtmak sildirmek bu işi bıraktırmak ya da seni intihara sürüklemek değil. sakin olalım ki birbirimizi daha iyi anlayalım. adamın biri her hafta kendi çektiği maçları paylaşıyor ise o adam telifleri yollayan digitürk yetkilisinin kendisi olabilir. adam farklı bir yöntem uyguluyor olabilir. bir güvenlik açığı bulmuş olabilir. örnek veriyorum acunn videolarına da telif geliyor ama telif almadan milyonlara ulaşan kanallar var. adam sosyal medya kısmı ile ilgilenen kişi ise kendisine ait bir kaç kanalda bu tip bir eylemde bulunabilir. her videoklip için telif gelirken bazılarına telif gelmiyor üstelik para kazanmasını da açabiliyorlar bu şekilde kesinlikle bir kaç kanal her kategoride var. kişi çalıştığı şirketin kendisine verdiği yetkileri bu şekilde bazen kendi ç.ıkarları için kullanabilir benim aklıma gelen bu. farklı şeyler de olabilir. bir başkasının yükleyebilir olması telif hakkı olmadığı anlamına gelmez o da yanlış yapıyor siz de. çok klasik olacak ancak istisnalar kaideyi bozmaz adam youtube kanalına p.rno bile yüklüyor dakikalar içerisinde milyonlara ulaşıyor ve kanal kapanıyor ancak bu yüklenebilir anlamına gelmiyor gözden kaçıyor sistem fark edemiyor bu tip durumlar istisnadır. diğer kjanala telif gelmemesi size gelmesi de sosyal medya yönetimi ile ilgilenen çalışanın bir insan olması ve gözünden kaçması ile de yorumlanabilir.