Seyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banada attılar hocam bu maildi ama ben maç yayın yapıyordum eskiden ama bu mailden attılar sonra aradılar doğru yani.
Mail doğru zaten mailde sıkıntı yok ama fake mail sitelerinden istediğin mail adını yazıyosun o mail adıyla youtube mail atabiliyorsun yani böyle yapan insanlar var o yüzden soruyorum zaten digiturk'un bu mailine yazsam dönüş yaparlarmı acaba çünkü dün bu videoyu başkası yüklemişti ona telif attıktan sonra oldu onun video duruyor bendeki telif yemiş

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:54:51 -->-> Daha önceki mesaj 10:53:21 --

beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış biliyorsun hocam süper lig maçlarının yayın hakkının kime ait oldugu bellidir milyarlarca liralık ihaleler ile alınır. senin dedigine göre sinemaya girip filmi çeksem telif hakkı olmayacak ben çekiyorum neticede. ya da elimde kameram ile girip tüm maçı çeksem telif hakkı olmayacak. ya da tv karşısında kameram ile çeksem neticede ben çekiyorum telif hakkı olmayacak.yada gidin cem yılmazın oyununa çekin kameraya atın youtube kanalınıza. adamın video çeken bir müşteriyi gösteride nasıl azarladığını izlemenizi öneririm. telif hakkı içermeyen ürün kendi kameranız ile çektiğiniz kendi videonuzdur. siz tutup da maçın videosunu ben çektim telif hakkı yok derseniz komik olur.

edit : daha önceden yüklemiş olmanız ve telif gelmemesi tesadüftür.
Lütfen youtube'a girip bakarmısın ben bir videodan bahsetmiyorum yüzlerce kişi paylaşıyor ve daha telif yiyen görmedim adamın biri her hafta kendi çektiği maçların özetini paylaşıyor ve daha teliften kapanmadı kanal