ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tribünden çekilmiş bir videoya onların müdahale hakkı yok. Daha öncede birsürü video paylaştım telif hakkı Digitürk e değil videoyu çeken kişiye ait oluyor. Ayrıca benim telif gönderdiğim videoda aynı ama o hala yayındayken benimkinin kaldırılması tuhaf değilmi sizce
yanlış biliyorsun hocam süper lig maçlarının yayın hakkının kime ait oldugu bellidir milyarlarca liralık ihaleler ile alınır. senin dedigine göre sinemaya girip filmi çeksem telif hakkı olmayacak ben çekiyorum neticede. ya da elimde kameram ile girip tüm maçı çeksem telif hakkı olmayacak. ya da tv karşısında kameram ile çeksem neticede ben çekiyorum telif hakkı olmayacak.yada gidin cem yılmazın oyununa çekin kameraya atın youtube kanalınıza. adamın video çeken bir müşteriyi gösteride nasıl azarladığını izlemenizi öneririm. telif hakkı içermeyen ürün kendi kameranız ile çektiğiniz kendi videonuzdur. siz tutup da maçın videosunu ben çektim telif hakkı yok derseniz komik olur.

edit : daha önceden yüklemiş olmanız ve telif gelmemesi tesadüftür.