• 28-10-2013, 19:44:21
    #19
    cazip fiyatlarda kaliteli birşeyler yaparlarsa veririz parasını. ama yok aynen devam edecekse fizy bana yeter.

    ADSEOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi cebinden vermiyor ki benim cebimdekini 1 tlyi alıyor 50 kuruş sana veriyor 50 kuruş kendi alıyor sen video ekledin diye vermiyor yani
    sen 1 tl verme. 50 kuruşu direk bize ver. 50 kuruş karlı olursun
  • 28-10-2013, 20:03:52
    #20
    para , parayı çeker arkadaş bugun siz google'nin sahibi olsanız bu kadar para yeter allah bereket versin mi derdiniz yoksa ne yapsakta 3-5 tane daha villa alsak mı derdiniz kimse kusura bakmasın ama bu kadar yeter diyecek kişi sayısı çok azdır insan oğlunun yaradılışında yoktur bir kere yetinmek herşeyin daha çoğunu isteriz 100 milyon doların olsa neden 200 milyon dolarım yok deriz onun için adamlar paralarına para katmak için herşeyi yapıyorlar bende olsam bende yapardım
  • 28-10-2013, 20:20:24
    #21
    Phonique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanların ekmegine çomak sokmak, kazanç gelirlerine resmen aç gözlü bi şekilde ortak olmak, hayatını internete adamış meslegi bu iş olan ve geliri ile aile geçindiren insanların kazançlarını kısıtlamak, para üzerine para katlayarak yatırımları mezara sokabilecek kadar düşünce zekasına sahip ve daha bir çok şey bu kadar da aç gözlü olunmaz be arkadaş!
    Görende herkes mp3 streming pazarında bi google eksikmiş de o da bütün pazarı alacakmış gibi bakılıyor. Rekabet ne zaman zararlı bir şey haline geldi? Şu anda Spotify mobilde müzik dinlemek için premium hizmetini aylık 10 liraya satıyorsa Google gelince yine aynı mı olacak yoksa fiyat düşecek mi ben ona bakarım ki bu kullanıcıların yararına olacaktır.
  • 28-10-2013, 21:32:34
    #22
    Ben şahssen para ödemem