insanların ekmegine çomak sokmak, kazanç gelirlerine resmen aç gözlü bi şekilde ortak olmak, hayatını internete adamış meslegi bu iş olan ve geliri ile aile geçindiren insanların kazançlarını kısıtlamak, para üzerine para katlayarak yatırımları mezara sokabilecek kadar düşünce zekasına sahip ve daha bir çok şey bu kadar da aç gözlü olunmaz be arkadaş!
Görende herkes mp3 streming pazarında bi google eksikmiş de o da bütün pazarı alacakmış gibi bakılıyor. Rekabet ne zaman zararlı bir şey haline geldi? Şu anda Spotify mobilde müzik dinlemek için premium hizmetini aylık 10 liraya satıyorsa Google gelince yine aynı mı olacak yoksa fiyat düşecek mi ben ona bakarım ki bu kullanıcıların yararına olacaktır.