cazip fiyatlarda kaliteli birşeyler yaparlarsa veririz parasını. ama yok aynen devam edecekse fizy bana yeter.

ADSEOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi cebinden vermiyor ki benim cebimdekini 1 tlyi alıyor 50 kuruş sana veriyor 50 kuruş kendi alıyor sen video ekledin diye vermiyor yani
sen 1 tl verme. 50 kuruşu direk bize ver. 50 kuruş karlı olursun