• 27-10-2013, 00:18:28
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ADSEOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi cebinden vermiyor ki benim cebimdekini 1 tlyi alıyor 50 kuruş sana veriyor 50 kuruş kendi alıyor sen video ekledin diye vermiyor yani
    Tamam ama bunu bu kadar daha iyi yapan bir firma varmı?
    veya dailymotion, vimeo vs.. vs.. para veriyormu kullanıcılarına?

    Senin dediğin 1TL tamamını kendisi alıyor. (elbette giderleri vs. vs.. vardır)
  • 27-10-2013, 00:25:14
    #11
    Biraz abartalım derken kekini kabartmışlar !
  • 27-10-2013, 00:38:42
    #12
    Valla yakında Online Pavyon bile kurar bu adamlar para için..
  • 27-10-2013, 00:49:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    insanların ekmegine çomak sokmak, kazanç gelirlerine resmen aç gözlü bi şekilde ortak olmak, hayatını internete adamış meslegi bu iş olan ve geliri ile aile geçindiren insanların kazançlarını kısıtlamak, para üzerine para katlayarak yatırımları mezara sokabilecek kadar düşünce zekasına sahip ve daha bir çok şey bu kadar da aç gözlü olunmaz be arkadaş!
  • 27-10-2013, 00:56:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Asıl nedeni ; Youtube'un video izlenimin %60 nın mobilden gelmesidir...
  • 27-10-2013, 21:13:22
    #15
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bakalım daha hangi servisleri ücretle sunacaklar. Arkadaşın dediği gibi daha iyisi çıkana kadar YouTube'ye devam..
  • 27-10-2013, 21:16:20
    #16
    Google önce benim paramı ödesin
  • 27-10-2013, 22:01:06
    #17
    Paralı kanal özelliği daha önceden çıkmıştı isteyen kişiler kanallarını ücretli yapabiliyorlar ama ben henüz görmedm paralı kanal.
  • 28-10-2013, 19:15:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Herşey para artık bu devirde