ADSEOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi cebinden vermiyor ki benim cebimdekini 1 tlyi alıyor 50 kuruş sana veriyor 50 kuruş kendi alıyor sen video ekledin diye vermiyor yani
Tamam ama bunu bu kadar daha iyi yapan bir firma varmı?
veya dailymotion, vimeo vs.. vs.. para veriyormu kullanıcılarına?

Senin dediğin 1TL tamamını kendisi alıyor. (elbette giderleri vs. vs.. vardır)