• 12-08-2013, 15:21:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Dasboot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haram konusunda bana vaaz verecek durumda değilsin benim ticaretimde bi yanlışlık yok,ağzından haramı düşürmeyen çok kişiyide biliyoruz burda fazla ağzına alma derimBen parayı geri gönderdim diyorum sen neden bahsediyorsun bazıları!! gibi 3-5 liraya parende atanlardan olmadık çok şükür.
    Bu tersliğin sebebini merak ettim doğrusu , herneyse.. Uzatmanın manası yok , iyi forumlar
  • 12-08-2013, 21:35:48
    #11
    Ben buna fırsat ekonomisi diyorum sonuçta piyasa oluşur ve satıcı ve alıcı olur düne kadar youtubeden söz edebilirmiydik hayır peki bilgi nedir güçtür benim bilmedimi sen biliyorsun bu sana kazanç sağlıyor ve her zaman ilk gelen ve ilk tezgah açan kazanır ikinci ve üçüncüler daha az kazanır aslında marketing olayı bu bir ürün vardır ürünü satmazsın sistemi satarsın sistem şu şekilde işler bu olur eğer bunu yaparsan bunu bunu yaparsan şunu alırsın yağni insan teredüte düşer alsammı almasammı yapsammı yapmasammı

    Arkadaşlar liveleak yüklediğiniz videolar için teşekkürler az çok ne yükleniyor görebiliyorum daha fazla haber kaynaklı videolara yönelmek en iyisi anlaşılan
  • 13-08-2013, 10:48:08
    #12
    paylaşımın için teşekkürler dostum
  • 23-08-2013, 18:15:53
    #13
    farklı günlerde ve farklı pclerden 2 hesap açtım,3-4 haber videosu yükledim,registered -ye düştü her iki hesapda.videolar yayınlandı,sorun yok.ama hesap registered -ye düşüyor,anlamadım gitti.videolarda sorun olsa videoyu yayınlamaz...
  • 23-08-2013, 18:31:20
    #14
    Liveleak embed code ne işe yarıyor ? Konuyu okudum fakat tam olarak bir açıklama göremedim. Google da da aradım göremedim. Liveleak video indirip yüklenmiyo mu zaten ? Ekstra özellik olarak nelere sahip ?
  • 23-08-2013, 19:00:53
    #15
    Lanet olsun bu liveleak'a video atıyorum her şey tamam. Çıkıp bi giriyorum -I ya düşmüş :s
  • 23-08-2013, 20:48:42
    #16
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Liveleak embed code ne işe yarıyor ? Konuyu okudum fakat tam olarak bir açıklama göremedim. Google da da aradım göremedim. Liveleak video indirip yüklenmiyo mu zaten ? Ekstra özellik olarak nelere sahip ?
    embed kod ekleme seçenegi çıktıgında youtube kanalına attıgın videoların embedlarını liveleak`e ekleyebiliyorsun.haliyle liveleakin hitindende faydalanıyorsun da ben bi türlü başaramadım
  • 24-08-2013, 03:54:21
    #17
    Aslında çok basit bilmiyorum siz nasıl yapıyorsunuz bir açmaya 50 100 hesapmı açıyorsunuz yarın satarım lazım olur şimdi youtubeye çalışırken liveleak çalışırsınız ben şimdi 10 tane video ekledim 15 point kazandım bir 10 daha ekleyince 30 point olacak alın burdada videolu anlatım yaptım https://www.r10.net/youtube/1105734-l...l-eklenir.html
  • 24-08-2013, 05:02:12
    #18
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında çok basit bilmiyorum siz nasıl yapıyorsunuz bir açmaya 50 100 hesapmı açıyorsunuz yarın satarım lazım olur şimdi youtubeye çalışırken liveleak çalışırsınız ben şimdi 10 tane video ekledim 15 point kazandım bir 10 daha ekleyince 30 point olacak alın burdada videolu anlatım yaptım https://www.r10.net/youtube/1105734-l...l-eklenir.html
    mesajım bulunsun yarın bi bakayım hocam videoya.önce bi hesap açtım,2 gün boyunca 5 konu ekledim ve registered + oldu sonra 3.gün yine 5 video ekledim,registered - oldum ve bi mesaj geldi.artık günde 3den fazla atmayacaksınız diye.tüm üyelere sınırlama getirdik,herkes en fazla 3 tane ekleyecek artık dediler.sonra yeni bi hesap açıp 3 video yükledim,videolar kabul edildi ve hiçbi mesaj filan gelmedi ama hesap yine registered - oldu.bende bişey anlamadım.