Dasboot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Liveleak Embed Code Açmak Için Bilmeniz Gerekenler
31
●4.696
- 12-08-2013, 15:21:53Üyeliği durdurulduBu tersliğin sebebini merak ettim doğrusu , herneyse.. Uzatmanın manası yok , iyi forumlar
- 12-08-2013, 21:35:48Ben buna fırsat ekonomisi diyorum sonuçta piyasa oluşur ve satıcı ve alıcı olur düne kadar youtubeden söz edebilirmiydik hayır peki bilgi nedir güçtür benim bilmedimi sen biliyorsun bu sana kazanç sağlıyor ve her zaman ilk gelen ve ilk tezgah açan kazanır ikinci ve üçüncüler daha az kazanır aslında marketing olayı bu bir ürün vardır ürünü satmazsın sistemi satarsın sistem şu şekilde işler bu olur eğer bunu yaparsan bunu bunu yaparsan şunu alırsın yağni insan teredüte düşer alsammı almasammı yapsammı yapmasammı
Arkadaşlar liveleak yüklediğiniz videolar için teşekkürler az çok ne yükleniyor görebiliyorum daha fazla haber kaynaklı videolara yönelmek en iyisi anlaşılan - 23-08-2013, 20:48:42embed kod ekleme seçenegi çıktıgında youtube kanalına attıgın videoların embedlarını liveleak`e ekleyebiliyorsun.haliyle liveleakin hitindende faydalanıyorsun da ben bi türlü başaramadımfasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2013, 03:54:21Aslında çok basit bilmiyorum siz nasıl yapıyorsunuz bir açmaya 50 100 hesapmı açıyorsunuz yarın satarım lazım olur
şimdi youtubeye çalışırken liveleak çalışırsınız ben şimdi 10 tane video ekledim 15 point kazandım bir 10 daha ekleyince 30 point olacak alın burdada videolu anlatım yaptım https://www.r10.net/youtube/1105734-l...l-eklenir.html - 24-08-2013, 05:02:12mesajım bulunsun yarın bi bakayım hocam videoya.önce bi hesap açtım,2 gün boyunca 5 konu ekledim ve registered + oldu sonra 3.gün yine 5 video ekledim,registered - oldum ve bi mesaj geldi.artık günde 3den fazla atmayacaksınız diye.tüm üyelere sınırlama getirdik,herkes en fazla 3 tane ekleyecek artık dediler.sonra yeni bi hesap açıp 3 video yükledim,videolar kabul edildi ve hiçbi mesaj filan gelmedi ama hesap yine registered - oldu.bende bişey anlamadım.rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben parayı geri gönderdim diyorum sen neden bahsediyorsun bazıları!! gibi 3-5 liraya parende atanlardan olmadık çok şükür.