Ben buna fırsat ekonomisi diyorum sonuçta piyasa oluşur ve satıcı ve alıcı olur düne kadar youtubeden söz edebilirmiydik hayır peki bilgi nedir güçtür benim bilmedimi sen biliyorsun bu sana kazanç sağlıyor ve her zaman ilk gelen ve ilk tezgah açan kazanır ikinci ve üçüncüler daha az kazanır aslında marketing olayı bu bir ürün vardır ürünü satmazsın sistemi satarsın sistem şu şekilde işler bu olur eğer bunu yaparsan bunu bunu yaparsan şunu alırsın yağni insan teredüte düşer alsammı almasammı yapsammı yapmasammı

Arkadaşlar liveleak yüklediğiniz videolar için teşekkürler az çok ne yükleniyor görebiliyorum daha fazla haber kaynaklı videolara yönelmek en iyisi anlaşılan