fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Liveleak Embed Code Açmak Için Bilmeniz Gerekenler
31
●4.696
- 24-08-2013, 09:37:26siz galiba youtubedeki gibi bir anda spam yapmışsınız bende vds den yüklerim hatta full hd videoları yapar yollarım ama asla spam yapmam özellikle spam olmadığını anlar dun gece reuters bir video paylaştım 160 pointim vardı 163 pointe çıkmışım yağni 3.0 point kardayım yağni çok yüklesem daha çok kazanırım ayrıca livelieak ta para kazanma imkanında var haber senin orjinal haberinse para ödeme seçeneğide çıkıyor livelieak bir gazete gibi biyer
- 24-08-2013, 20:41:35reuters haberini ekledim diye özellikle uyarı yedim ben hocam,sende neden öyle olmuyor?rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca spam yapmakla alakası yok.gayet normal bi şekilde youtube haber kanalıma yükledigim videolardan 3-5 tanesini orayada eklemiştim.youtube dahi videolara bişey demedi,para kazanılıyor o videolardan ama nasıl oluyorsa liveleak kabul etmiyor.açıkcası 2 hesapda o şekilde registered - olunca bıraktım ugraşmayı.
not : bu arada verdigin linkteki videoyu izledim fakat işime yarayacak bişey yok ne yazık ki
ekledigim videolarda bi terslik var heralde.
- 25-08-2013, 18:01:58Üyeliği durdurulduLiveleak aslında çok gözönünde bi video değilse telif konusunda çok ince eleyip sık dokumuyor,videonun livelak konseptine uygun olması daha önemli.mesela 'must see' kategorisinde telifi olan çok sayıda belgesel var,youtube dan farklı biraz mantığı sitenin.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2013, 19:17:22açıkcası ekleyecek video bulamadıgım için ben bıraktım o siteyle ugraşmayı hocam.mutlaka getirisi yüksektir,ona eminim ama benim ekledigim her videoda bi terslik oluyor.demek ki nasip degilmiş,elektrik alamadık birbirimizdenDasboot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca spam yapmakla alakası yok.gayet normal bi şekilde youtube haber kanalıma yükledigim videolardan 3-5 tanesini orayada eklemiştim.youtube dahi videolara bişey demedi,para kazanılıyor o videolardan ama nasıl oluyorsa liveleak kabul etmiyor.açıkcası 2 hesapda o şekilde registered - olunca bıraktım ugraşmayı.
ekledigim videolarda bi terslik var heralde.