rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında çok basit bilmiyorum siz nasıl yapıyorsunuz bir açmaya 50 100 hesapmı açıyorsunuz yarın satarım lazım olur şimdi youtubeye çalışırken liveleak çalışırsınız ben şimdi 10 tane video ekledim 15 point kazandım bir 10 daha ekleyince 30 point olacak alın burdada videolu anlatım yaptım https://www.r10.net/youtube/1105734-l...l-eklenir.html
mesajım bulunsun yarın bi bakayım hocam videoya.önce bi hesap açtım,2 gün boyunca 5 konu ekledim ve registered + oldu sonra 3.gün yine 5 video ekledim,registered - oldum ve bi mesaj geldi.artık günde 3den fazla atmayacaksınız diye.tüm üyelere sınırlama getirdik,herkes en fazla 3 tane ekleyecek artık dediler.sonra yeni bi hesap açıp 3 video yükledim,videolar kabul edildi ve hiçbi mesaj filan gelmedi ama hesap yine registered - oldu.bende bişey anlamadım.