• 21-12-2012, 00:10:39
    #1
    Merhaba R10
    Youtube da stand up tarzı birşey yapmayı düşünüyorum. Kısa videolar olacak genelde 3-4 dakikalık. Hesabı Almanyadan açacağım. Almanyada yüksek miktarlarda ödeme alınca vergisi yüzde kaç oluyor ?

    Birde Stand-up ı ingilizcemi yoksa Türkçe yapmalıyım ? Malum Türkiyede komik olmak zor.
  • 21-12-2012, 00:14:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Almanaya da 8k üstünde kazanınca bir vergi ödüyormuşsun,
    bugun bir arkadaş bir konuda yazdı burda ama nerde tam bilmiyorum, gelir yazar detaylıca kendisi sanırım.

    İngilizce yapman daha iyi, türkçe yaparsan kısıtlı bir kesime hitap edersin.
    İngilizce çok daha iyi bir avantaj.

    birden fazlda adsense hesabı ile'de idare edebilirsin.
  • 21-12-2012, 02:15:32
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2012 vergilerine göre Almanya'da bekar bir birey yillik 8.000 € kazanci gecince vergi ödemek zorunda, vergiye gelince %kac oldugu hakkinda bilgim yok gidip sormam gerekir ama bir 20% gözden cikarmalisin. Birde Almanya'da mi yasiyorsun?
  • 21-12-2012, 11:57:39
    #4
    hayır hoca Türkiyedeyim. O zaman İngilterede açayım hesapları . Orda vergi durumu nedir acaba ? %20 çok fazla kesinti. Ben aylık 10k hedefliyorum.
  • 21-12-2012, 12:31:40
    #5
    reis türkiye'de aç ing yayınla ne fark eder anlamadım ben bunlar basit işler gibi.
  • 21-12-2012, 18:34:42
    #6
    TR daha yasal değil. Ciddi proje
  • 21-12-2012, 18:47:54
    #7
    İstediği kadar profesyonel olsun ne şekilde reklam yapmayı düşünüyorsunuz kendinizden bahsettirmek için
  • 21-12-2012, 18:51:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tuhaf bi çalışma , çalışmanı youtube da yayınladığında bana da linki pm atar mısın.
  • 21-12-2012, 21:23:13
    #9
    reklama gerek yok hocam. Birkaç video sonra zaten otomatik olarak youtube onu yukarıya taşıyor doğal video olduğu için