Konu
Youtube Stand_Up
21-12-2012, 11:57:39
#4
AriVA
hayır hoca Türkiyedeyim. O zaman İngilterede açayım hesapları . Orda vergi durumu nedir acaba ? %20 çok fazla kesinti. Ben aylık 10k hedefliyorum.