Merhaba R10
Youtube da stand up tarzı birşey yapmayı düşünüyorum. Kısa videolar olacak genelde 3-4 dakikalık. Hesabı Almanyadan açacağım. Almanyada yüksek miktarlarda ödeme alınca vergisi yüzde kaç oluyor ?
Birde Stand-up ı ingilizcemi yoksa Türkçe yapmalıyım ? Malum Türkiyede komik olmak zor.