Almanaya da 8k üstünde kazanınca bir vergi ödüyormuşsun,
bugun bir arkadaş bir konuda yazdı burda ama nerde tam bilmiyorum, gelir yazar detaylıca kendisi sanırım.

İngilizce yapman daha iyi, türkçe yaparsan kısıtlı bir kesime hitap edersin.
İngilizce çok daha iyi bir avantaj.

birden fazlda adsense hesabı ile'de idare edebilirsin.