Youtube + Adsense = $ ?
22
●2.708
- 26-10-2012, 20:48:41sanirim bu yönden biraz şansliyim france da yaşiyorum ve buraya ödeme yapiyor adsenseme baktiğimda günlük 10 euroya yakin kazandığım oluyor ama daha yeniyim. bunu şöle aciklamak isterim türkiyeye neden ödeme yapmiyor cünkü yatirimci yok avrupa amerika adamlar reklam veriyor adwors ile bmw audi nebilm birsürü reklamlar var bu yüzden o ülkelerdekiler kazaniyo sanirim türkiyede yok bence adsenseye bile şükredilmeli cünkü herkes para cebe atma peşinde ben buna üzülüyorum ülkemizde gercekten yatirimci yok yani youtubeda hiç türkçe reklam görmedim acikcasi.
- 26-10-2012, 21:08:07Üyeliği durdurulduDostum fransada oturuyorsun haliyle fransızca reklam çıkacaktır.Ayrıca Türkiye internet kullanan en çok ülkeler sıralamasında vardır.Bizdede bmw satılıyor buralarda millet aç açıkta değil.JeSuisTurc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyorumki kısaca aşağılık kompleksinden kurtulmamız lazım.Yandex Türkiye için atak yapıyor ha bire reklam veriyor.Babasının hayrınamı televizyonlara reklam veriyor ?.Madem bişey yok ....
- 26-10-2012, 21:20:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkadaş fransada kala kala fransız kalmış hala ülkemizi 3.dünya ülkesi görüolar.benim evimde bile d smart ım da sağ altta yandex reklamı cıkıo.türkiyede reklam potasiyeli olmasa elin rusu yandex reklamı nı türkiyede neden versin??
aynı zaman da türkiyede hala youtube acılmamış olmasına bi ara youtube un ülkemizde yasaklı kalmasına bağlıorum.adamların ordan kuyruk acısı var gibi bize... - 26-10-2012, 21:50:10yandex ile youtube ne gibi bir bağlanti kurabildiniz anlayamadim doğrusu. size birşey söylenmiyo hemen tartişmak için birşey buluyosunuz. kompleksli felan değilim amacim bilgilendirmek. yandex reklami cikiyomuş yahu yandex ile adsense ne alaka youtube ne alaka vay arkadaş.ben kendi ülkemi neden 3. sinif ülkesi göriyim kendi vatanim zaten. bmw satiliyo tabiki herşey satiliyo trde ama yatirim yok diyorum yerli yoksa tr ile kiyasladiğim hiçbirşey yok elinden gelse yazdiğim yüzünden vatan haini ilan edeceksin.
- 26-10-2012, 22:13:06bmw türkiyede satilmiyo diye bir laf dedim mi ya
nekadar tuafsiniz yahu vallahi
ücretli video hizmeti vereceğim.