JeSuisTurc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanirim bu yönden biraz şansliyim france da yaşiyorum ve buraya ödeme yapiyor adsenseme baktiğimda günlük 10 euroya yakin kazandığım oluyor ama daha yeniyim. bunu şöle aciklamak isterim türkiyeye neden ödeme yapmiyor cünkü yatirimci yok avrupa amerika adamlar reklam veriyor adwors ile bmw audi nebilm birsürü reklamlar var bu yüzden o ülkelerdekiler kazaniyo sanirim türkiyede yok bence adsenseye bile şükredilmeli cünkü herkes para cebe atma peşinde ben buna üzülüyorum ülkemizde gercekten yatirimci yok yani youtubeda hiç türkçe reklam görmedim acikcasi.
Dostum fransada oturuyorsun haliyle fransızca reklam çıkacaktır.Ayrıca Türkiye internet kullanan en çok ülkeler sıralamasında vardır.Bizdede bmw satılıyor buralarda millet aç açıkta değil.

Diyorumki kısaca aşağılık kompleksinden kurtulmamız lazım.Yandex Türkiye için atak yapıyor ha bire reklam veriyor.Babasının hayrınamı televizyonlara reklam veriyor ?.Madem bişey yok ....