arkadaş fransada kala kala fransız kalmış hala ülkemizi 3.dünya ülkesi görüolar.benim evimde bile d smart ım da sağ altta yandex reklamı cıkıo.türkiyede reklam potasiyeli olmasa elin rusu yandex reklamı nı türkiyede neden versin??

aynı zaman da türkiyede hala youtube acılmamış olmasına bi ara youtube un ülkemizde yasaklı kalmasına bağlıorum.adamların ordan kuyruk acısı var gibi bize...