sanirim bu yönden biraz şansliyim france da yaşiyorum ve buraya ödeme yapiyor adsenseme baktiğimda günlük 10 euroya yakin kazandığım oluyor ama daha yeniyim. bunu şöle aciklamak isterim türkiyeye neden ödeme yapmiyor cünkü yatirimci yok avrupa amerika adamlar reklam veriyor adwors ile bmw audi nebilm birsürü reklamlar var bu yüzden o ülkelerdekiler kazaniyo sanirim türkiyede yok bence adsenseye bile şükredilmeli cünkü herkes para cebe atma peşinde ben buna üzülüyorum ülkemizde gercekten yatirimci yok yani youtubeda hiç türkçe reklam görmedim acikcasi.