4irlines adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Edge TTS kullanan varmı ?
27
●1.160
- 04-05-2026, 19:38:34Sistem gereksinimleri nedir cpu üzerinden mi ekran kartından mı çalışıyor hocam ?RioteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2026, 19:54:29hocam açıkçası gereksinimleri tam bilmiyorum ama bilgisayarımda 4060 8gb ekran kartı ve 16 gb ram var. sanırım ekran kartından kullanıyor sorunsuz hızlıca hallediyor tavsiyem bilgisayara antigravity gibi bir yapay zeka ajanı kurup onunla konuşmanız sizin için her şeyi tarıyor ve kuruyor düzeltmeleride o şekilde yapıyorsunuz bu paneli bile ona tasarlattım. geniş bir bilgiye sahip değilim maalesefBay_Keskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2026, 21:01:38+ ben kurumsal müşteriyim. yoğun kullanıyorsanız oldukça düşük ücretlere çekiyorlar mailden iletişime geçebilirsinizcoolgirl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2026, 21:06:25Yoğun kullanıyorum fakat son güncellemeden sonra bir çok servis patladı hocam.coolgirl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 1 hafta içerisinde problem yaşadınız mı ?
Fiyatlarına baktığımda benim aldığım yerden api ile hizmet veriyor izlenimi veriyor, 2-3 tane 1m karakter 5$ şeklinde hizmet veren yer var. - 04-05-2026, 21:08:40biliyorum hocam a***'ü kast ediyorsunuz muhtemelen veya g***** vs. geçen hafta birkaç saatliğine gitti ancak a*** gibi güncelerce hizmet kesintisi olmadı. sorunları hızlı çözüyorlar o nedenle a**** api'sini kullanmadıklarını düşünüyorum4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2026, 21:11:32evet hocam ai33 başkaları mağdur olmasın diye yazmadım, 2 haftadır düzgün hizmet veremediler.coolgirl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rusların bir servisi var bir de algrow var hizmet çok fakat sürekli patlıyorlar.
sakin kafayla kurcalarım attığınız siteyi, teşekkürler hocam. - 04-05-2026, 21:14:09Haklısınız hocam. Mağduriyet kısmını düşünemedim, yorumu düzenledim4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim hocam
