evet hocam ai33 başkaları mağdur olmasın diye yazmadım, 2 haftadır düzgün hizmet veremediler.
rusların bir servisi var bir de algrow var hizmet çok fakat sürekli patlıyorlar.
sakin kafayla kurcalarım attığınız siteyi, teşekkürler hocam.
Haklısınız hocam. Mağduriyet kısmını düşünemedim, yorumu düzenledim
Rica ederim hocam