4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoğun kullanıyorum fakat son güncellemeden sonra bir çok servis patladı hocam.

Son 1 hafta içerisinde problem yaşadınız mı ?

Fiyatlarına baktığımda benim aldığım yerden api ile hizmet veriyor izlenimi veriyor, 2-3 tane 1m karakter 5$ şeklinde hizmet veren yer var.
biliyorum hocam a***'ü kast ediyorsunuz muhtemelen veya g***** vs. geçen hafta birkaç saatliğine gitti ancak a*** gibi güncelerce hizmet kesintisi olmadı. sorunları hızlı çözüyorlar o nedenle a**** api'sini kullanmadıklarını düşünüyorum