coolgirl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ ben kurumsal müşteriyim. yoğun kullanıyorsanız oldukça düşük ücretlere çekiyorlar mailden iletişime geçebilirsiniz
Yoğun kullanıyorum fakat son güncellemeden sonra bir çok servis patladı hocam.

Son 1 hafta içerisinde problem yaşadınız mı ?

Fiyatlarına baktığımda benim aldığım yerden api ile hizmet veriyor izlenimi veriyor, 2-3 tane 1m karakter 5$ şeklinde hizmet veren yer var.