+ ben kurumsal müşteriyim. yoğun kullanıyorsanız oldukça düşük ücretlere çekiyorlar mailden iletişime geçebilirsiniz
Yoğun kullanıyorum fakat son güncellemeden sonra bir çok servis patladı hocam.
Son 1 hafta içerisinde problem yaşadınız mı ?
Fiyatlarına baktığımda benim aldığım yerden api ile hizmet veriyor izlenimi veriyor, 2-3 tane 1m karakter 5$ şeklinde hizmet veren yer var.