Merhaba, şu sıralar elevenlabs sağlayıcı platformlarının tamamı patlamış durumda.
Yabancı dil içerikli youtube projelerinde edge tts kullananlar memnun mu ?
Lokal model olarak coqui-tts test ettim fakat cümle sonlarında do-re-mi-faa gibi garip garip halisünasyonlar görüyor.
@waenna; bu soruna çözüm üretmek için lokal modeller ile güzel bir altyapı kurdu fakat günlük sunucu maliyeti oldukça yüksek.
-
Ek olarak youtube otomasyonu oysaki.com.tr platformuna yeni kategoriler ekledim.
Son zamanlarda oldukça popüler olan 2D Görseller ile finans nişi konseptini kendimce yorumladım.
Aşağıdaki videoda lip sync olan sahneler heygen üzerinden üretim yapılıp manuel edit ile eklenmiştir. (edit için ortalama 15dk vakit ayırdım)
Heygen creator planı aylık 29$ ve AVATAR 3 modeli ile sınırsız üretim hakkı sunmaktadır.
Lip sync API maliyetleri çok yüksek olduğundan sisteme entegre etmedim.
https://youtu.be/ZZion9D_MNk
Farklı konsept önerileriniz varsa yazabilirsiniz.
Master prompt konusunda destek olacak kişiler varsa platformda kullanabileceğiniz 60 kredi hediye edebilirim, teşekkürler.
Edge TTS kullanan varmı ?
27
●1.160
- 04-05-2026, 17:51:41https://youtu.be/J61e1jI8ZaQ?si=x2DsiW8fZQRY62yr
Elevelabs yardımcı olabiliriz son hız devam ediyoruz
https://www.r10.net/bot-program-sati...slity-com.html - 04-05-2026, 17:56:27HAHA Teşekkür ederim hocam ama pahalı'ya denk geliyor.BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim hizmet aldığım sağlayıcılar 1M Karakter 5$ gibi rakamlara hizmet sunuyor da patladı hepsi
ucuz etin yahnisi tatsız oldu..
@waenna; şu an lokel bi model ile dört dörtlük altyapı hazırladı fakat günlük sunucu maliyeti çok yüksek, müşteri olmadan sistemi sürdürmesi çok zor. (1M karakter 999₺'den hizmet veriyor şu an) - 04-05-2026, 18:03:44Evet malesef son güncellemeden sonra tüm siteler etkilendi. Bizde günlerdir uykusuz kalarak daha yeni yeni toparlayabildik. TTS konusunda Edge ücretsiz olarak en güzel alternatif, tek sıkıntı türkçede çok iyi değil4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2026, 18:06:55Evet biliyorum uykusuz kaldığını, bende günlerdir uykusuzum 🙂 Edge tts ile Türkçe üretim yapmayı düşünmüyorum dediğin gibi iyi değil (berbat) ama yabancı dil (EN-DE) benim hoşuma gitti sadece duygu durumu tam aktaramıyor 11labs'taki gibi.BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncel olarak projelerinde edge tts kullananlar varsa yorumlarını merak ediyorum. - 04-05-2026, 18:14:15Hayırlı işler hocam, benim sisteme entegre ettim umarım globale açılırsın da fiyatlar biraz daha aşağı iner 🙂waenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2026, 19:01:13f5-tts i araştırmanızı öneriyorum antigravity yardımıyla bilgisayarıma kurdum. Elevenlabs dan hoşuma giden sesleri indiriyorum notebooklm ile seslerin transcriptini alıp referans dosyası txt içine kaydediyorum. Sınırsız bir ses motorum var kendi sesinizi bile klonlayıp kullanabilirsiniz. şöylede bir görüntü bırakayım local ve sınırsız herkes kullanabilir.

- 04-05-2026, 19:05:14Teşekkürler hocam. Whatsapp veya PM üzerinden bir kaç tane örnek atma şansın olursa dinlemek istiyorum dil fark etmez.RioteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denediğim lokal modeller çok fazla halüsinasyon görüyor, sağlam bir şey kurmak için de gpulu sunucu lazım maliyeti çok yüksek.
ucuz etin yahnisi tatsız oldu..