Evet malesef son güncellemeden sonra tüm siteler etkilendi. Bende günlerdir uykusuz kalarak daha yeni yeni toparlayabildim. TTS konusunda Edge ücretsiz olarak en güzel alternatif, tek sıkıntı türkçede çok iyi değil
Evet biliyorum uykusuz kaldığını, bende günlerdir uykusuzum 🙂 Edge tts ile Türkçe üretim yapmayı düşünmüyorum dediğin gibi iyi değil (berbat) ama yabancı dil (EN-DE) benim hoşuma gitti sadece duygu durumu tam aktaramıyor 11labs'taki gibi.
Güncel olarak projelerinde edge tts kullananlar varsa yorumlarını merak ediyorum.